1996A megtalált szerelem és a szeretet újra hangversenyképessé teszi az apja elvárásai és tiltásai miatt lelkileg megroppant hajdani csodagyereket, David Helfgottot. (Vendég: Krisztián Fenyves zongoraművész)
1998Egy tekekedvelő férfi szőnyegére vizelnek, így egy egész filmen át mindent eltűr, mindent elvisel, nem hátrál meg a nehézségek elől: erőszakmentesen elégtételt keres.
1996Utazásos film a trükkös ismeretlenbe: egy magányos kényszeres hazudozó csínytevése balul sül el, motiváltak és együgyűek összecsapnak, főhősünk pedig mindvégig hasztalan kísérli meg elrejteni a kétségbeesését.
1992A Brooklynban játszódó természetfilmben öltönyös vadállatok küzdenek a túlélésért; és ebben nem gátolhatják őket sem érzelmek, sem erkölcsi megfontolások. Esik, esik, és senki sem vesz ingatlant.
1991Egy sokat szenvedett kínai apa a fiához költözik New Yorkba: a családtagok a kultúraközi megrázkódtatás miatt kibillennek az egyensúlyukból, és már csak a Lökő kezek tajcsigyakorlata segíthet rajtuk.
1997A rendőrt bénultság, haldoklás és halál veszi körül, ezért hol Tűzvirágokat fest, hol pedig váratlan és kíméletlen erőszakrohamokban tör ki.
1994Koszos emberkék haladnak A-ból B-be végtelen mezőgazdasági földek mellett, eltökélt egyszínűségben. Széttűnés, sár, alkohol és árulás: főszereplők a táj, a zaj és a stílus. Sátántangó!
1992Ki ne gondolt volna rá, hogy sorozatgyilkosként hely és név szerinti ábécésorrendben irt egyet az emberiségen? Így mi is borzongunk egyet kellemesen, és Poirot, a buzgó bajszos belga élete is értelemmel telítődik egy időre. C’est la vie.
1991Nem a sok magas férfi, hanem köztük az egyetlen, alacsony nő találja meg a nőkből ruhát varró transzvesztita sorozatgyilkost. Igaz, ehhez szüksége van a filmtörténet elsőszámú főgonoszának, az emberevő pszichopata pszichiáter férfi sorozatgyilkosnak a hatékony segítségére is.
1991Két feminista vértanú, Thelma és Louise, menekül a férfias határvidéken: tisztelgés a barátság és a száguldás előtt, a szabad ég alatt.